silverstål Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 En Techstreamkabel med tillhörande minicd säljes. Versionen som angavs då jag köpte den var 8.10.021. Hur den fungerar med ev nyare versioner av techstream kan jag faktiskt inte svara på, då den ANDRA jag köpte kom mycket fortare och har fungerat klanderfritt. Det kan vara lite meckigt att få igång, men det gäller samtliga av dessa kloner. Finns guider på world wide web på hur man skall gå till väga, men har man väl fått igång den är det bara att tuta och köra. Kör man inte windows så får man vackert skapa en virtuell maskin och köra programmet därifrån. Pris: Valfri summa till barncancerfonden. (Priset jag betalade £14,27 i somras) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silverstål Posted February 21, 2017 Author Report Share Posted February 21, 2017 Nästan samma lika som denna: http://www.xenonhuset.se/felkodlasare/1735-16-pin-vci-tis-techstream-v810021-diagnostic-scan-tool-for-toyota.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.O Posted August 29, 2021 Report Share Posted August 29, 2021 Kan denna finnas kvar tro?🤔 Beställde en i mitten av juli, men den har fortfarande inte kommit. Börjar tröttna på att vänta. Tänkte att det kanske är läge att jag försöker få din att funka med nyaste versionen av Techstream. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silverstål Posted September 2, 2021 Author Report Share Posted September 2, 2021 Jag ska kolla i gömmorna. Den kanske dyker upp. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts