Yxa Posted September 17, 2016 Report Share Posted September 17, 2016 Kan ju kännas som lite kort varsel. I morgon söndag är det åter körning i Halland. Jag har deserterat från varumärket men kör nu som enda bil en Navara. Tänkte mig en tur dit för att se om denna bil klarar sig vid sidan om vägen. Min framtidsförhoppning är att ha en expeditionsbil för resor österut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted September 17, 2016 Report Share Posted September 17, 2016 Bra idé men tyvärr har i alla fall inte jag möjlighet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted September 17, 2016 Report Share Posted September 17, 2016 Krockar det inte med något annat så får vi ta sikte på nästa körning 2 oktober. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yxa Posted September 18, 2016 Author Report Share Posted September 18, 2016 Jag lyckades inte ta mig ner idag. Är det körning 2/10 ska jag dit. Om så himmelen kommer ner så ska jag ta mig dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts