Carl Postad 2 augusti, 2016 Rapport Share Postad 2 augusti, 2016 (redigerade) Behöver snabbt få tag i markis till min LC120. Tipsa gärna om typ o inköpsställe. Hoppas hitta någon som inte är så tung. Redigerad 2 augusti, 2016 av Carl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 2 augusti, 2016 Rapport Share Postad 2 augusti, 2016 Jag använde en vanlig Fiamma från där de säljer husvagnstillbehör. C-skenan som den moteras i kunde man köpa i metervara och fästa i 4-kantsprofil och sedan i takräcke eller lastbågar. Kan det kanske vara ett tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
daniel2 Postad 3 augusti, 2016 Rapport Share Postad 3 augusti, 2016 Kolla med umeåoffroad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carl Postad 3 augusti, 2016 Författare Rapport Share Postad 3 augusti, 2016 (redigerade) Ok. Ska kolla på husvagnsfirma. Fått tips också om expeditionstore Redigerad 3 augusti, 2016 av Carl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
marenen Postad 28 augusti, 2016 Rapport Share Postad 28 augusti, 2016 Jag har en beg Fiamma som jag haft till min 120 den kan du få köpa för en billig slant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster