Klydd Postad 24 juli, 2016 Rapport Share Postad 24 juli, 2016 Hej Lördag den 6 aug har Limmared, som säljer radioutrustning, öppet hus och bakluckeloppis. http://butik.limmared.nu/sv/content/11-oppethus-6-aug Är det någon mer än jag som är intresserad av att kombinera detta med en utflykt på småvägar i området, fika och lite radio-koll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 25 juli, 2016 Rapport Share Postad 25 juli, 2016 Hade gärna kommit, men just den dagen börjar det stora äventyret på Gotland. /M Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 25 juli, 2016 Författare Rapport Share Postad 25 juli, 2016 Ajdå, typiskt det krockar Men, trevlig resa och hoppas vi får lite rapporter under tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 25 juli, 2016 Rapport Share Postad 25 juli, 2016 Jodå, Det blir nog en rapport när vi kommer hem, vejt int ome de haur sånt däringa breuydbaund på öjja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 25 juli, 2016 Författare Rapport Share Postad 25 juli, 2016 Haha Du får jaga BJ42_daniel om det inte funkar. Det är hans ansvarsområde om jag inte har fel för mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster