Klydd Posted July 24, 2016 Report Share Posted July 24, 2016 Hej Lördag den 6 aug har Limmared, som säljer radioutrustning, öppet hus och bakluckeloppis. http://butik.limmared.nu/sv/content/11-oppethus-6-aug Är det någon mer än jag som är intresserad av att kombinera detta med en utflykt på småvägar i området, fika och lite radio-koll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Hade gärna kommit, men just den dagen börjar det stora äventyret på Gotland. /M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted July 25, 2016 Author Report Share Posted July 25, 2016 Ajdå, typiskt det krockar Men, trevlig resa och hoppas vi får lite rapporter under tiden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted July 25, 2016 Report Share Posted July 25, 2016 Jodå, Det blir nog en rapport när vi kommer hem, vejt int ome de haur sånt däringa breuydbaund på öjja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted July 25, 2016 Author Report Share Posted July 25, 2016 Haha Du får jaga BJ42_daniel om det inte funkar. Det är hans ansvarsområde om jag inte har fel för mig?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts