MrWIB Posted April 21, 2016 Report Share Posted April 21, 2016 Hej, Tänkte kolla om det är någon här med erfarenheter från oss automatkörares bästa kompis, nämligen starthjälpare (eftersom vi inte kan bli igång-bogserade). Sånadäringa minibatterier med jättemycket A i. Här är ett exempel. Är ju lite dyra, men helt ovärderliga i "rätt" läge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 29, 2016 Report Share Posted April 29, 2016 ingen som helst erfarenhet och vet inte om storleken/styrkan motsvarar den du länkar till. Men, Verktygsboden har kampanj på denna som är billigare http://verktygsboden.se/batteriladdare-starthjaelp/starthjaelp-med-multifunktion?group=prod_prod_grp-s1%2F1073 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted April 29, 2016 Author Report Share Posted April 29, 2016 Tack för tipset Klydd. Efter lite googling så verkar det tyvärr som om den gamla sanningen "Du får vad du betalar för" gör sig påmind här Får nog bli en XP10 trots allt, så kan jag sova lugnt om kvällarna i vetskapen att även om någon glömt ett ljus på, så kan man alltid få igång bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted April 29, 2016 Author Report Share Posted April 29, 2016 Oj oj oj, nu blev jag ännu mera övertygad om att det kan vara värt att lägga en del pengar om man vill ha en sådan här ... men klart sevärd tycker jag, följs upp av video Summa summarum, håll er borta från billiga kina-grejer, de är farliga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts