morgan Posted March 2, 2016 Report Share Posted March 2, 2016 Sökes nätbutik med sportratt samt centrum som passar hdj80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yota Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Sökes nätbutik med sportratt samt centrum som passar hdj80 Akta dig för dom billiga kinarattarna, hade själv en sådan som jag fick kasta på grund av att den var så mjuk i materialet så en av ekrarna gick av. Den uppfyllde knappast några krav för en ratt till en bil. Usch att krocka med en sån ratt i bilen..Jag behöll navet men monterade dit en Luisi i stället, och är jag är jättenöjd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 Jag köpte en ny Sparco ratt på Blocket, och sedan ett Luise nav på Mekonomen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder Posted March 3, 2016 Report Share Posted March 3, 2016 (edited) Sportratt i en HDJ80?! - Den var bra! Hellre än originalratt med airbag än en "sportratt". Notera att du måste göra en ny regbesiktning om du byter ratten. Edited March 3, 2016 by Peder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morgan Posted March 4, 2016 Author Report Share Posted March 4, 2016 Sportratt å sportratt utbytes då original är slut blankpolerad hemsk och hal och farlig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder Posted March 4, 2016 Report Share Posted March 4, 2016 Vilken årsmodell är det? 1997 blev det standard med airbag både på förarsidan och passidan. Innan 1997 så var det standard i VX-modellerna. Annars kostar det inte så mycket att klä om ratten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morgan Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 1990 utan airbag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morgan Posted March 6, 2016 Author Report Share Posted March 6, 2016 Klä om en plastratt den var bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 Snyggt med riktigt skinn... Ska vara stil på grejerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 Min org gick inte att få ren längre och var klibbig och äcklig så fort de var fuktigt. Blev sjukt nöjd med min Sparco ratt i skinn. Har en -93 utan airbag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts