Gå till innehåll

Mugghållare

Bisse

Rekommendera Poster

Har ni bytt ut det onödiga facket ovan radion till en mugghållare?

I så fall, var har ni köpt denna?

Kollade med all-american, de ville ha 59 Euro + frakt 49 Euro. Detta var utan skatt (VAT). Det kanske var ett skämt.

/Bisse

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mugghållare ovanför radion skulle jag inte rekommendera!!! :-P

De flesta brukar nog sätta i en dubbel din radio eller en komradio. Tyvärr är ju hålet väldigt grunt, så svårt att få plats med något så att det inte sticker ut!

Länk till kommentar

Hittade mitt gamla email från när jag handlade.... Ibland är det bra att spara :)

55620‑60010 HOLDER ASSY, INSTRUMENT PANEL CUP

Dvs inte riktigt det jag skrev ovan. Och på amayama http://amayama.com/search/?q=55620‑60010

Jag betalade 303kr för den 2008 som referens, då flög den hem från Dubai med en bekant :)

Länk till kommentar

Tackar, det billigaste hittills men då får man vänta en månad, och vad gör det. Nu har jag inte kollat frakten och har man otur åker man väl på moms oxå.

Stort tack i alla fall Klydd!

Länk till kommentar

Tackar, det billigaste hittills men då får man vänta en månad, och vad gör det. Nu har jag inte kollat frakten och har man otur åker man väl på moms oxå.

Stort tack i alla fall Klydd!

Jag kollade med Toyota vad de vill ha; över 1300kr!

Länk till kommentar

http://www.sor.com/cat178b.sor

77 dollar +frakt hos Spectre offroad i USA . Jag har inte behövt betala nån moms eller tull när det jag köpt kostar mindre än 1000kr .

Vill man ha reda på hur mycket det kostar inkl frakt är det bara att göra en beställning via webshoppen , vill man inte fullfölja ordern väljer man att inte gå vidare och på så sätt avbryts ordern.

Enda nackdelen är att det inte går att betala med kort utan man måste göra en banköverföring .

/Mecki

Länk till kommentar

http://www.sor.com/cat178b.sor

77 dollar +frakt hos Spectre offroad i USA . Jag har inte behövt betala nån moms eller tull när det jag köpt kostar mindre än 1000kr .

Vill man ha reda på hur mycket det kostar inkl frakt är det bara att göra en beställning via webshoppen , vill man inte fullfölja ordern väljer man att inte gå vidare och på så sätt avbryts ordern.

Enda nackdelen är att det inte går att betala med kort utan man måste göra en banköverföring .

/Mecki

Tack för länken!

Länk till kommentar