Skirebo Posted July 16, 2012 Report Share Posted July 16, 2012 Hej, hej...ville bara på detta sätt tala om att nu går det snart en j_vligt snygg och välfylld bil mot Öland...Camping med familjen! BödaHamn närmre bestämt! Liten trevlig camping, har någon vägarna förbi så bjuds det på nödraketer och grillat!!! Mvh/ Magnus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skirebo Posted July 16, 2012 Author Report Share Posted July 16, 2012 Näää....Gav upp! Hade en fin nattbild på den packade HDJ80:n men det ville inte sajten/sidan acceptera!? .......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skirebo Posted July 17, 2012 Author Report Share Posted July 17, 2012 Nu så... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAK Posted July 17, 2012 Report Share Posted July 17, 2012 Det är ju synd att man redan förbrukat semestern, det hade suttit fint med en nödraket Ha en trevlig semester på ön! JAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skirebo Posted July 17, 2012 Author Report Share Posted July 17, 2012 Det är ju synd att man redan förbrukat semestern, det hade suttit fint med en nödraket Ha en trevlig semester på ön! JAK Tackar! Hade varit trevligt annars o träffa nån "likasinnad".. Jag mötte en sv-reggad hdj80 på Nässjövägen utanför Jönköping idag...nån som vet vem DET var? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Synd att man är på andra sidan av landet . Trevlig semester /Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Tjenare skirebo, det var mig du mötte! Misstänkte att det kunde vara nån på forumet, kul att se att man inte är ensam om att förgylla vägarna Trevlig semester! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skirebo Posted July 18, 2012 Author Report Share Posted July 18, 2012 Tjenare skirebo, det var mig du mötte! Misstänkte att det kunde vara nån på forumet, kul att se att man inte är ensam om att förgylla vägarna Trevlig semester! Trevligt!...synd att vi inte åkte åt samma håll!! Såg bra ut iaf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Tack, det är mycket manligt med snorkel. Eller hur Mecki? Jag tog ett kaffestopp på gyllene måsen i jkpg med ett vildsvin i bakluckan. En barnfamilj går förbi och yngsta dottern utbrister högt "pappa vad är det"? Far svarar "det är ett vildsvin..." varpå dottern replikerar "får jag klappa?" Det är iaf klart att pappan ville klappa bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAK Posted July 18, 2012 Report Share Posted July 18, 2012 Kom o tänka på att jag körde en liten trevlig väg på västra sidan för ca tio år sedan. Kolla på kartan väster om Löttorp ut mot Alvedsjö en trevlig liten grusväg som går utmed stranden upp till Sandvik värd ett besök, hoppas den finns kvar. JAK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skirebo Posted July 21, 2012 Author Report Share Posted July 21, 2012 Kom o tänka på att jag körde en liten trevlig väg på västra sidan för ca tio år sedan. Kolla på kartan väster om Löttorp ut mot Alvedsjö en trevlig liten grusväg som går utmed stranden upp till Sandvik värd ett besök, hoppas den finns kvar. JAK Ha! Tittade på kartan på den vägen igår...det blir ett besök. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts