Wiberg Sr Posted July 14, 2012 Report Share Posted July 14, 2012 Hallå, Är alltså MrWIB´s bror och det är hanses fel att jag tillbringar alltför många timmar i garage och på väg i en LC. Samtidigt ska han inte ha dåligt samvete för det, för han har öppnat dörren till en fantastiskt spännande värld. Jag bor i Oslo, Norge så jag hänger av naturliga orsaker mest på NLCK men jag följer detta forumet med ett par tre besök per dag oxå. Kortfattat kan man säga att jag kör en 120 modell som ska bli expedition light och tåla en offroad-helg utan att jag behöver gråta grunnat material-åtgång. SOA ser jag på som ett mål och har insett att jag behöver ett bra gäng turer i kroppen innan jag och bil vågar ge oss på det. Bilen saknar några få ting innan vi är där oxå... Dvs att jag hoppas på att kunna delta på flera träffar som går över helger där man kan få tränat på att skita ner bilen och undvika träd/ skumma stenar i låg hastighet . Får se om det blir ett garage så småningom oxå. Aften! Mvh Jon Wiberg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted July 14, 2012 Report Share Posted July 14, 2012 Äntligen Wilkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted July 14, 2012 Report Share Posted July 14, 2012 Välkommen! Som nybörjare i denna materialsport vill jag bara meddela att träsket snabbt blir djupare och djupare... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts