solk Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Ligger ute på blocket nu, bensinare från staterna. Något för Klydd kanske? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Ligger ute på blocket nu, bensinare från staterna. Något för Klydd kanske? Dyr som guld!!! Var en ute för några månader sedan för halva priset! Jag hade en FZJ80 och den drooooooog lite kan man säga! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solk Posted June 19, 2012 Author Report Share Posted June 19, 2012 Nu sitter jag ju redan i dieselträsket men vad skall en FZJ80/LX450 gå för då? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Ligger ute på blocket nu, bensinare från staterna. Något för Klydd kanske? Nope, inget för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Nu sitter jag ju redan i dieselträsket men vad skall en FZJ80/LX450 gå för då? Mer runt 50 skulle jag tro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Absolut max 60-70kkr om den är riktigt fin! Man kan ju alltid skicka i en "riktig" motor med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapiren Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Dyr som guld!!! Var en ute för några månader sedan för halva priset! Jag hade en FZJ80 och den drooooooog lite kan man säga! Är det verkligen samma bil? I annonsen står det ju att han importerat den själv? Halva priset är mer rimligt, dock. Attans läcker bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted July 5, 2012 Report Share Posted July 5, 2012 Är det verkligen samma bil? I annonsen står det ju att han importerat den själv? Halva priset är mer rimligt, dock. Attans läcker bil! Har inte sagt att det är samma bil!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapiren Posted July 9, 2012 Report Share Posted July 9, 2012 Har inte sagt att det är samma bil!!! Sant, jag läste fel, sorry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts