Anton Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Är inte detta en bil som har funnits i Sverige? Tycker mig känna igen den, nu verkar den dock leva vidare i Europa.. Mobile.de Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Jodå! De senaste åren levde den ett stillsamt liv utanför Kode för att sedermera flytta till Holland via Helsingborg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted June 12, 2012 Report Share Posted June 12, 2012 Det stämmer bra det, det är min gamla pickis som tyvärr försvann ut ur landet Hörde ryktas om att den skulle förgylla grusvägarna nånstans i Afrika nu, men det ryktet verkar ju som tur vad inte stämma Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Posted June 13, 2012 Author Report Share Posted June 13, 2012 Aha, det va därför jag kände igen den! Hade jag bara haft lite extra i spargrisen när du sålde bilen hade jag gärna köpt den. Hade varit perfekt med Hiluxen och en old fashion pick-up i fordonsparken! Jaja, som ni förstår drömmer jag en del.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts