Darth NiN Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 Är intresserad av att köpa fem stycken (fyra i nödfall) spännringsfälgar i hyggligt skick. Vet inte om de finns i olika dimensioner men det är isåfall 16" jag letar. Hör gärna av dig ifall du har nåt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahindra Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 vad kan du tänka dig ge för dem? Har 5 som satt original på min 75a som jag kan överväga att sälja för rätt pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahindra Posted May 3, 2012 Report Share Posted May 3, 2012 vad kan du tänka dig ge för dem? Har 5 som satt original på min 75a som jag kan överväga att sälja för rätt pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darth NiN Posted May 3, 2012 Author Report Share Posted May 3, 2012 Hej! Tackar för erbjudandet, men budgivning är inte riktigt min grej. Säg istället vad du vill ha för dem så får jag överväga. PM:a mig gärna ifall du vill hålla det diskret... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted May 7, 2012 Report Share Posted May 7, 2012 Jag har 5st grå (original färg och skick, dvs inte blästrade) som rullat saltfritt. Sitter fina Bridgestone Dueler A/T 285/75R16 (dvs ca 33"x11,5") på samtliga 5. Hade dom lite kort på min BJ45 pickis (funkade kanon trots att den ej var höjd) och sedan satt dom tor Kola på min 80ia, tot 500-600mil. Om det kan vara något finns jag på 070-235868noll, obs idkar inte välgörenhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts