Toyota Posted April 27, 2012 Report Share Posted April 27, 2012 Så här ser den ut Frun står stolt över att hon polerat bilen i dag. Planerna är: Ome runt om En Warn M8000 ligger & väntar på att den ska bli monterad Lite lackbättring på de få skador som finns Winch bumper bygger jag en själv Lite små fix här å var Tanken är att ha en bra dragbil till vitaran http://www.garaget.org/?car=283873 (Vitaran är snart klar ska fortsätta koppla el så fort batterierna från lennie dyker upp sen är det kardaner kvar ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted April 28, 2012 Report Share Posted April 28, 2012 Usch va fult att låte frugan polera medans Du gör allt det roliga Kommer bli kanon med höjningen. Och snorkel som Du glömde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted April 28, 2012 Author Report Share Posted April 28, 2012 Usch va fult att låte frugan polera medans Du gör allt det roliga Kommer bli kanon med höjningen. Och snorkel som Du glömde Klart den ska ha snorkel annars fryser den när den går naken. Frågan är bara hur mina vänner pratar polska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted April 29, 2012 Report Share Posted April 29, 2012 Klart den ska ha snorkel annars fryser den när den går naken. Frågan är bara hur mina vänner pratar polska Engelska går det iaf så där med!....har väntat svar i 4 dagar nu!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted April 29, 2012 Author Report Share Posted April 29, 2012 Engelska går det iaf så där med!....har väntat svar i 4 dagar nu!!! Spróbuj tego http://translate.google.se/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted April 30, 2012 Report Share Posted April 30, 2012 Spróbuj tego http://translate.google.se/ Hahaha mmm har gjort det, och även skickat det till samtliga 4 av kontakterna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted April 30, 2012 Author Report Share Posted April 30, 2012 Hahaha mmm har gjort det, och även skickat det till samtliga 4 av kontakterna Då ringer rindab dig snart så blev det för mig när jag mailade england Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted June 1, 2012 Author Report Share Posted June 1, 2012 Nu har den Ome höjning Safari snorkel Lite bagage inredning mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 1, 2012 Report Share Posted June 1, 2012 Saknas det inte lite bilder i sista inlägget Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted June 1, 2012 Author Report Share Posted June 1, 2012 Saknas det inte lite bilder i sista inlägget Jo du har rätt får ordna nån bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted June 1, 2012 Author Report Share Posted June 1, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 1, 2012 Report Share Posted June 1, 2012 Nice! Blev den högre? Tycker den ser ganska hög ut redan på första bilden i tråden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted June 1, 2012 Author Report Share Posted June 1, 2012 Nice! Blev den högre? Tycker den ser ganska hög ut redan på första bilden i tråden. Från början hade den ca 2cm infjädring så att den slog i genom i fjädringen efter normal landsväg körning tror ome satt på vid första bilden med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Har sett det där med lite frigång bak tidigare på 90:or. Min första var det så på också och även med nya originalfjädrar blev det inte bättre. Toyota hade inget svar på varför det var så. Men, min andra 90:a var "normal". I vilket fall, det ser bra ut med höjningen på din! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toyota Posted June 2, 2012 Author Report Share Posted June 2, 2012 Har sett det där med lite frigång bak tidigare på 90:or. Min första var det så på också och även med nya originalfjädrar blev det inte bättre. Toyota hade inget svar på varför det var så. Men, min andra 90:a var "normal". I vilket fall, det ser bra ut med höjningen på din! Du fick säkert fel fjädrar för det finns olika infästningar i själva ramen dom sitter på ca 3cm olika höjd själva fjäder skålarna i överkant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted June 2, 2012 Report Share Posted June 2, 2012 Från början hade den ca 2cm infjädring så att den slog i genom i fjädringen efter normal landsväg körning tror ome satt på vid första bilden med Jag vill minnas att det stod pallbockar och domkraft under bilen på den bilden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts