Mecki Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 (edited) Inser att tiden inte räcker till för allt man vill så därför lägger jag ut pickupen till försäljning. Det är en BJ45:a från -83 (snart skattebefriad) med 3,4 liters 3B motorn , servostyrning, skivbromsar fram och 4-växlad låda. Den har varit avställd i drygt 2 år sen jag köpte 42:an men jag tror att det räcker att byta däck och lirka upp bromsarna för att få den besiktigad. http://www.blocket.se/goteborg/Toyota_Land_Cruiser_BJ45_Pickup_39359724.htm?ca=15&w=1 Priset är satt till 25000:- eller högstbjudande så gör slag i saken och bli ägare till en riktig Land Cruiser Edited March 24, 2012 by Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Då var Pickupen såld till sydligare trakter ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Oj, det gick fort! Vet inte om jag ska gratulera eller beklaga? Sydligare, som i de främsta delarna av detta land, eller ännu sydligare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted March 24, 2012 Author Report Share Posted March 24, 2012 Oj, det gick fort! Vet inte om jag ska gratulera eller beklaga? Sydligare, som i de främsta delarna av detta land, eller ännu sydligare? Ja det gick fort, det gäller att vara snabb om man skall bli ägare till en 40-serie men priset var ju lågt satt Det är lika bra att det går så här fort när man väl bestämt sig annars så ångrar man sig bara och tänker på vad man skulle gjort med den osv. Ja, den stannar kvar i detta land än så länge , söder om Hallandsåsen . / Mecki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Tänker inte gratulera för Du riskerar att ångra Dej precis som jag;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dansken Posted March 26, 2012 Report Share Posted March 26, 2012 Tack för en smidig affär o hjälpen med filterbytet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted March 27, 2012 Author Report Share Posted March 27, 2012 Tack för en smidig affär o hjälpen med filterbytet Tack själv ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts