MrWIB Posted March 3, 2012 Report Share Posted March 3, 2012 En Warn winch wire 100’, 5/16 (30m, 8mm) med krok blev över från min M8000 Winch (aldrig använd, endast utrullad från winchen) när jag bytte till syntetlina. Ge mig ett bud, alla bud tas i beaktande. Kan skickas men den är ganska stor å tung så portot blir väl därefter ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted March 16, 2012 Author Report Share Posted March 16, 2012 Nån som vill ha den gratis? Slänges om en vecka, intresserade hör av sig innan dess (23/3-2012). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted March 17, 2012 Author Report Share Posted March 17, 2012 Nån som vill ha den gratis? Slänges om en vecka, intresserade hör av sig innan dess (23/3-2012). Borta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darth NiN Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Fortfarande borta? Det är ju inte 23:e än... Skulle den nu gå att återkalla så är jag intresserad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darth NiN Posted March 18, 2012 Report Share Posted March 18, 2012 Fortfarande borta? Det är ju inte 23:e än... Skulle den nu gå att återkalla så är jag intresserad! Sorry...jag missuppfattade ju...du har ju så klart gett bort den redan... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted March 18, 2012 Author Report Share Posted March 18, 2012 Fortfarande borta? Det är ju inte 23:e än... Skulle den nu gå att återkalla så är jag intresserad! Du är tvåa i kön Tänk att ingen ville betala för den ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts