Gå till innehåll

Diskussion som Peder kommer förlora

Peder

Rekommendera Poster

Förtroende är något man måste förtjäna. Bara att kämpa på... ;-) :lol:

Den rostiga/risiga 80-ia som en Mr P lurade på en stackars godtrogen gotlänning för dyra dyra pengar finns nu att köpa i Holland. Bara att åka och bogsera hem "skiten"! :rolleyes:

Och jo förtroende skall förtjänas.......och sedan vårdas :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den rostiga/risiga 80-ia som en Mr P lurade på en stackars godtrogen gotlänning för dyra dyra pengar finns nu att köpa i Holland. Bara att åka och bogsera hem "skiten"! :rolleyes:

Och jo förtroende skall förtjänas.......och sedan vårdas :-D

Sitter en förbaskat bra dieselvärmare i den - kan vara värt att bogsera hem den :rolleyes:

Som sagt - det är viktigt till vem man säljer en bil till. En del har förmåga att förstöra fina saker på kort tid. Den stackars holländaren måste vara sur på dig. Du skulle vårdat bilen så hade du haft en kompis i Holland ;) Finns ingen 80-serie som är "skit". Det handlar nog mer om skrotet som sitter bakom ratten (ett gammalt känt ordspråk från Australien). :-D

Länk till kommentar

Sitter en förbaskat bra dieselvärmare i den - kan vara värt att bogsera hem den :rolleyes:

Som sagt - det är viktigt till vem man säljer en bil till. En del har förmåga att förstöra fina saker på kort tid. Den stackars holländaren måste vara sur på dig. Du skulle vårdat bilen så hade du haft en kompis i Holland ;) Finns ingen 80-serie som är "skit". Det handlar nog mer om skrotet som sitter bakom ratten (ett gammalt känt ordspråk från Australien). :-D

Hahahaha vårda de du pajat menar du?!?!?!

Holländaren är så nöjd så, och hans fru har varit i Afrika med den två ggr. Han mailar och tjatar om att jag skall komma ner och hälsa på, så han är inte särskilt missnöjd (som jag är).

Men helt riktigt gällande att välja vem man säljer bilen till, därför som du valde mej :lol:

Jag kan förbarma mej över din julgranspyntade 120 om du vill! 200kkr kan den kanske vara värd! Efter att ha ägts av min herre :-D

Länk till kommentar

Jag kan förbarma mej över din julgranspyntade 120 om du vill! 200kkr kan den kanske vara värd! Efter att ha ägts av min herre :-D

Hej du din spillevink. Du skall inte nedvärdera fina Land Cruiser-bilar :wacko:

Tycker priset 380-400 kkr är realistiskt för en 08a med full utrustning, nya motorn och rejält med pulver. Vi kommer använda LC150 till lite resor vilket den klarar i standardutförande. I och med att vi kommer segla mycket med vår båt ISABEL ( http://www.isabelyacht.com ) de närmaste 10 åren så tycker 120an behöver en ny och hängiven ägare.

Redigerad av Peder
Länk till kommentar