Klydd Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 satt och slösurfade lite på youtube och hittade denna film. Måste killat lite i magen emellanåt.. http://www.youtube.com/watch?v=0zITtpnUulk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 J73/74 är en grym bil. Även om det är kort har den bra stabilitet och helt ok lastutrymme även för lite lägre resor. Tycker frigångsvinklarna och axelavståndet är helt ultimat för att få en smidig bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peder Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 J73/74 är en grym bil. Även om det är kort har den bra stabilitet och helt ok lastutrymme även för lite lägre resor. Tycker frigångsvinklarna och axelavståndet är helt ultimat för att få en smidig bil. Framför allt en skicklig förare. Lugnt och fint med god planering och placering. Trots ett antal omtag och stopp, så gjorde han det utmärkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Framför allt en skicklig förare. Lugnt och fint med god planering och placering. Trots ett antal omtag och stopp, så gjorde han det utmärkt. ... slår ett varmt slag för serien då jag är nybliven ägare av en Men håller helt med skicklig förare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted September 16, 2011 Author Report Share Posted September 16, 2011 ... slår ett varmt slag för serien då jag är nybliven ägare av en Men håller helt med skicklig förare! Läge för en bild tycker jag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts