Jump to content

Nu går det trögt

Rylander

Recommended Posts

Nu går det trögt i Solrosgaraget, man jobbar och jobbar men det händer inget tycker jag.

Fick en släng av tillfällig sinnesförvirring igår kväll. Satt och funderade på om man skulle

köpa sig en Wrangler TJ och bygga på istället, fräck bil och gott om tillbehör finns.

Men efter att ha diskuterat saken med mig själv så kom vi fram till att det skulle göra ett

enormt hål i plånboken så det var bara att glömma den tanken.

Men nästa bil jag skall bygga på skall vara en utan massa rost på. Hum, tycker att jag

känner igen dom orden. Undrar om jag inte sa likadant när jag höll på med cj7:an :shock:

Ser fram emot kommande helg med klubbkörning i Rollsbo och en tripp runt Lygnern.

Efter en sådan helg så är nog trögheten borta i Solrosgaraget.

Vadan detta ?

Vi får skylla denna tillfälliga sinnesförvirring pa värmeslag eller vätskebrist pga för lite fikaintag .

Fram tills helgen ordineras du ett avbrott i din kulturgärning att rädda o bevara en Land Cruiser för eftervärlden .

Du bör heller inte lämnas ensam i garaget med dina tankar i ditt förvirrade tillstånd så ett scheman kommer att upprättas så att du kan hållas sällskap av vänner som kommer att se till att en strikt Toyota diet hålls . Och till helgen reder vi ut detta ordentligt.

Skulle tvivlen bli för starka är du välkommen till jobbet i morgon så bjuder jag på kaffe och så kan vi gå och stryka 42:an lite lätt över huven ; )

Ha det !

Mecki

Ajajaj, Rylander. Inte bra med en släng av tvivel. Men, som Mecki skriver så med glada tillrop, fika och ett strikt schema så ska vi nog kunna bota denna åkomma.

Känner du att det blir för tungt under veckan så tänk på att fika ordentligt och lägg dig gärna ner på soffan en stund och tänk på helgen som kommer :-D