Rylander Posted April 9, 2011 Report Share Posted April 9, 2011 Nästa lördag är vi ett par stycken som ger oss iväg till Hedekas, Vi brukar samlas vid rastplatsen i Ljungskile, träffen börjar kl11, så 09.30 blir lagom att träffas så att man hinner med dagens första fika. Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 Hur gick det? Var ni på träffen och blev det några bilder? Var det samma område som sist? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted April 19, 2011 Author Report Share Posted April 19, 2011 Hur gick det? Var ni på träffen och blev det några bilder? Var det samma område som sist? Jo, det var en go dag i skogen, strålande väder och trevligt sällskap. Det var på samma ställe som du var med på. Christers bilder från körningen. http://www.pixbox.se/alb1222607 Mina bilder från körningen. http://www.pixbox.se/alb1222370 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 Ja, det ser ju onekligen ut som att ni hade en bra dag i skogen. Saknade du inte din LJ70 när de Janne & Stefan körde riktiga bilar? När är det körning i Hedekas nästa gång? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted April 19, 2011 Author Report Share Posted April 19, 2011 Nja, fick mest stå och vänta när dessa stora fordon hade svårt att ta sig fram Vet inte när dom har körning nästa gång, blir att hålla koll på deras hemsida när det är körning på gång. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 Nja, fick mest stå och vänta när dessa stora fordon hade svårt att ta sig fram Hmmm.... Var det en pik att jag var ivägen med min lilla bil sist??! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted April 19, 2011 Author Report Share Posted April 19, 2011 Ånej, du tog ju dig fram obehindrat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 19, 2011 Report Share Posted April 19, 2011 He he...nja kanske inte obehindrat.. Du får i läxa att hålla koll på nästa körning. Jag vet att i alla fall Jens också är intresserad av att köra i Hedekas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts