BJ42 Daniel Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Tjena, Någon som har tipps på vart man handlar en bra reläbox till en Warn 8274, som inte är Warns egna? Helst vill jag en enda box och inte 4st som Warn har, och som jag sätt andra fabrikat på! Tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Kolla med Borkjonas på 4x4sweden han säljer albright relä, ett litet smidigt relä. Så här ser det ut >Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted April 6, 2011 Author Report Share Posted April 6, 2011 Kolla med Borkjonas på 4x4sweden han säljer albright relä, ett litet smidigt relä. Så här ser det ut >Thomas Mmmm har kollat på sådana och även på de "Sealed solenoids" som tex FirstFourOffroad säljer, men då måste man ju ha fyrastycken och en massa kablar kors och tvärs, skulle vilja ha en enda "reläbox" med jord, fram, bak och styrsignalerna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 Det räcker med ett sådant relä. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJ42 Daniel Posted April 6, 2011 Author Report Share Posted April 6, 2011 (edited) Det räcker med ett sådant relä. ååååå fan!!! Fattade ju inte jag Taget ju! Skall kolla med mannen om det finns både 12V och 24V. Tack för tipset! Edited April 6, 2011 by BJ42 Daniel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts