Klydd Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 Försöker få loss lådan som sitter mellan stolarna på min 80:a för att kunna plocka bort CD växlaren. Är det någon som har koll på hur man lossar den? Jag har lossat skruven i botten på boxen, skruven i botten på facket framför och den sitter fortfarande fast någonstans i bakkant känns det som. Men, jag hittar inte var! Förslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 http://forum.ih8mud.com/80-series-tech/ ... stion.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 23, 2010 Author Report Share Posted June 23, 2010 Tack för tipset Mats. Sökte lite innan på ih8mud, men tyckte inte jag hittade något bra. Misstänker att det kan vara en skruv vid mugghållaren på sidan oxå. Får undersöka det vidare imorgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 24, 2010 Author Report Share Posted June 24, 2010 Nu har jag överlistat den Det visade sig att CD-växlaren inte alls var skruvad i botten. Däremot satt den limmad med sådan där svart klibbig massa på 3 sidor. Så, lite bändande och lirkande så fick jag loss den, och rakt under den satt skruven jag letade efter igår. Nåja, nu är den ute i alla fall. Någon som har tips på hur man får bort det svarta och klibbiga som är kvar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Såg nått på Kjell & Co som skulle kunna ta bort pappersetiketter mm, det kanske funkar... annars finns ju alltid thinner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted June 25, 2010 Report Share Posted June 25, 2010 Förtydligande: Label Off Artnr: 18-310 Trevlig Midsommar allihopa! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted June 25, 2010 Author Report Share Posted June 25, 2010 tack för tipset, men det gick faktiskt lättare än jag trodde att få bort det. Det var segt och "hängde ihop". Trevlig midsommar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts