Runekebab Postad 17 juni, 2010 Rapport Share Postad 17 juni, 2010 Har ett läckage på vänstersidan av axlen fram mao, oljan rinner sakta ut. var kan man få tag i packningar billigt, gärna hela satsen till båda sidor med lager. så här heter den på engelska SWIVEL HOUSING & HUB SEAL KIT . sen kanske man ska kolla på cv-knutarna å var kan man få tag på dom billigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adventura Postad 17 juni, 2010 Rapport Share Postad 17 juni, 2010 Om det är vad jag tror så kan du köpa dom på toyota för en 7-800 kr per sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 18 juni, 2010 Rapport Share Postad 18 juni, 2010 NU vet jag inte vad du har för bil, men för min bil (HDJ80) så var det väldigt dyrt på Toyota. Jag köpte från Milneroffroad i England. Dock rekommenderas det att inte använda den inre axeltätningen från dem utan köpa en Toyota original där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runekebab Postad 18 juni, 2010 Författare Rapport Share Postad 18 juni, 2010 bilen är en lj70 2,4td Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
adventura Postad 18 juni, 2010 Rapport Share Postad 18 juni, 2010 Jag har en Bj75 med samma shit... och som jag sa tidigare å handlar det om ca 7-800 kr / per sida om du byter själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Toyota Postad 18 juni, 2010 Rapport Share Postad 18 juni, 2010 Jag har en Bj75 med samma shit... och som jag sa tidigare å handlar det om ca 7-800 kr / per sida om du byter själv du har 12tum & lj70 har 8tum. Men du har rätt i att det inte är så dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Runekebab Postad 19 juni, 2010 Författare Rapport Share Postad 19 juni, 2010 Okej kan ju kolla på toyota, man kan ju även byta den inre tätningen. finns visst en som flyttar offsetet lite, men tror att det är lika nästan mycket jobb som att byta allt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dansken Postad 19 juni, 2010 Rapport Share Postad 19 juni, 2010 Okej kan ju kolla på toyota, man kan ju även byta den inre tätningen. finns visst en som flyttar offsetet lite, men tror att det är lika nästan mycket jobb som att byta allt eller? Inre p-boxen måste du byta, det är den som är största problemet till ditt lekage... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster