kjellarn Postad 6 mars Rapport Share Postad 6 mars Hej jag söker ett grenrör till en Hilux med re22 motor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valdas-76 Postad 6 mars Rapport Share Postad 6 mars 5 timmar sedan, kjellarn säger: Hej jag söker ett grenrör till en Hilux med re22 motor Har du någon bild på det? Har ett par st liggandes som troligtvis kommer från bensinmotorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjellarn Postad 9 mars Författare Rapport Share Postad 9 mars Hej här kommer en bild på grenröret om du kan jämföra med dom du har. Du kan gärna ringa mig om du behöver mer info mitt nummer 0706655240.Mvh Kjell Svensson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valdas-76 Postad 11 mars Rapport Share Postad 11 mars På 2026-03-09 på 08:11, kjellarn säger: Hej här kommer en bild på grenröret om du kan jämföra med dom du har. Du kan gärna ringa mig om du behöver mer info mitt nummer 0706655240.Mvh Kjell Svensson Tack, ska kolla om det är samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valdas-76 Postad 15 mars Rapport Share Postad 15 mars Det jag hade var nog inte samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kjellarn Postad 18 mars Författare Rapport Share Postad 18 mars Det var synd men tack så mycket för din hjälp .Jag söker vidare 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster