Robert Posted August 7, 2022 Report Share Posted August 7, 2022 Sitter här nere i Italien och diskuterar en ny bil 🤗 den som sambon fastnade på var Hilux 2016-2020 (och kommande Alu Cab camper) men som nöjd 80 ägare har jag ingen koll på fel och utrustning som finns! hjälp oss 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted August 7, 2022 Report Share Posted August 7, 2022 Hade jag köpt "nyare" dieselbil i dag så hade jag valt nyaste möjliga utan DPF. Livet blir nog enklare då. AluCab gör bra grejer 👍 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Posted August 7, 2022 Author Report Share Posted August 7, 2022 3 timmar sedan, MFI9 säger: Hade jag köpt "nyare" dieselbil i dag så hade jag valt nyaste möjliga utan DPF. Livet blir nog enklare då. AluCab gör bra grejer 👍 precis som jag tänker! men Cilla hade gärna haft en automat+alu cab camper Hon fick ett glas vin hos våra grannar (här nere) som hade en alu cab camper och blev helt såld! 😅 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts