Michael Posted January 18, 2022 Report Share Posted January 18, 2022 Hej Var hittar man avgasrör fram til hzj80 4.2D ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas E Posted January 19, 2022 Report Share Posted January 19, 2022 Hej. Jag bytade det röret i lördags. Beställde av Micky på euro4x4parts på måndagen hade det hemma på fredagen. Jag valde aftermarket eftersom det är halva priset. Det passade perfekt med undantag av anslutningen mot grenröret som var lite för stor för packningen men det gick att knacka i hop den lite. (eller så hade han skickat med en avgaspackning som var ett nummer för liten). Glöm inte att beställa packningar och ev gummifästet. 4x4 Parts engine - Toyota landcruiser-(series-80) hdj80-4.2td-24v-diesel-1995->1998 - - exhaust - front-pipe (euro4x4parts.com) 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SID112233 Posted January 20, 2022 Report Share Posted January 20, 2022 Kolla milneroffroad, köpte mycket delar till min därifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts