Jomag Postad 21 juli, 2021 Rapport Share Postad 21 juli, 2021 Hej, har en BJ75 som jag visserligen själv ska plocka en hel del ifrån inom sinom tid. Om någon behöver något särskilt får man gärna höra av sig så vet jag om intresse finns. 🙂☀️ Mvh Magnus 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
X-Range Postad 4 augusti, 2021 Rapport Share Postad 4 augusti, 2021 Hej! Håller på med renovering av en BJ75- 1986! Hur ser det ut med luftrenaren plus slangarna till den och Batterihållarna? Mvh Stiv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jomag Postad 5 augusti, 2021 Författare Rapport Share Postad 5 augusti, 2021 Hej Stiv, skicka din mail i ett pm så håller vi kontakten. Tror ena batterihållaren är lite anfrätt men ska kolla. Tanken är att plocka ner allt i höst. Glad sommar! 🙂 /Magnus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorBj73 Postad 7 augusti, 2021 Rapport Share Postad 7 augusti, 2021 Tjena, Höger insteg köper jag gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 7 augusti, 2021 Rapport Share Postad 7 augusti, 2021 PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Malume Postad 19 september, 2021 Rapport Share Postad 19 september, 2021 Du råkar inte möjligtvis ha original stereon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
race Postad 15 december, 2021 Rapport Share Postad 15 december, 2021 Hallå, original startmotor vore toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster