Rylander Postad 4 februari, 2021 Rapport Share Postad 4 februari, 2021 Innan jag beställer spacer så kollar jag här först om någon har det liggandes. Det jag söker är fyra stycken spacer 6x139,7 navhål 106mm 25-30 mm tjocka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Halvvägs Postad 5 februari, 2021 Rapport Share Postad 5 februari, 2021 Hej, Jag tror att jag har en uppsättning! Måste kolla i garaget imorgon. Mvh, Kristian 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Halvvägs Postad 9 februari, 2021 Rapport Share Postad 9 februari, 2021 Hej, igen. Vet att det skall finnas en omgång på 30 mm passande en 80:a Har den rätt navhål? Om ja så letar jag fram dem under allt bråte om det fortfarande är intressant mvh, K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rylander Postad 10 februari, 2021 Författare Rapport Share Postad 10 februari, 2021 Vad jag fått fram så passar dom lika bra på en gammal Hilux, så dom köper jag av dig. Jag hör av mig via pm om mina kontaktuppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Halvvägs Postad 10 februari, 2021 Rapport Share Postad 10 februari, 2021 Hej, hittade dem går med posten imorgon! mvh, Kristian 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster