Rylander Posted February 4, 2021 Report Share Posted February 4, 2021 Innan jag beställer spacer så kollar jag här först om någon har det liggandes. Det jag söker är fyra stycken spacer 6x139,7 navhål 106mm 25-30 mm tjocka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvvägs Posted February 5, 2021 Report Share Posted February 5, 2021 Hej, Jag tror att jag har en uppsättning! Måste kolla i garaget imorgon. Mvh, Kristian 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvvägs Posted February 9, 2021 Report Share Posted February 9, 2021 Hej, igen. Vet att det skall finnas en omgång på 30 mm passande en 80:a Har den rätt navhål? Om ja så letar jag fram dem under allt bråte om det fortfarande är intressant mvh, K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rylander Posted February 10, 2021 Author Report Share Posted February 10, 2021 Vad jag fått fram så passar dom lika bra på en gammal Hilux, så dom köper jag av dig. Jag hör av mig via pm om mina kontaktuppgifter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvvägs Posted February 10, 2021 Report Share Posted February 10, 2021 Hej, hittade dem går med posten imorgon! mvh, Kristian 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts