stensth Posted December 12, 2020 Report Share Posted December 12, 2020 Säljes för 3000kr eller högstbjudande över. Suttit på en Nissan Patrol y61, passar säkerligen andra bilar med droplist. Infästningen är justerbar. Finns utanför Töcksfors och skickas ej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted February 19, 2021 Report Share Posted February 19, 2021 Hejsan har du tak korgen kvar ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stensth Posted February 20, 2021 Author Report Share Posted February 20, 2021 8 hours ago, Jerry said: Hejsan har du tak korgen kvar ? Finns kvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerry Posted March 21, 2021 Report Share Posted March 21, 2021 Hej är fortfarande intresserad av din takkorg men vi bor så geografiskt fel bägge två så jag försöker forska om någon på kollega på hotell bygget i sälen bor i dina krokar hela horder med värmlänningar här så tycker någon Borde ju bo iaf närmare än vad jag gör . ska gå runt och intervjua folk imorgon nån jävel borde ju bo i dina krokar tycker na sen en fråga om takkorgen är det som en lös sarg till plattformen lite svårt att avgöra på bilderna men ser ut som en står löst på bilderna om ni fått telefon där borta i gränslandet så ringer jag hjärna lättare å få svar på vad man undrar du 0702783516 mvh jerry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts