Simon Posted December 9, 2020 Report Share Posted December 9, 2020 Hej alla, äntligen köpt min första LC Haft och har många toyota sen tidigare. Men denna är lite rostig, så letar efter tex Annan ram, kaross, flak, inredning, hoppas att drivlinan är okej så jag slipper leta det med. Har fått lite tips, men kollar här också. Kanske de finns något lite närmre än de jag har på gång. Mvh Simon Kaumheimer / Bollnäs. Ta kontakt på valfritt vis. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted December 10, 2020 Report Share Posted December 10, 2020 Grattis! Ser ut som du har en heldel att göra på den bilen. Tyvärr är det både dyrt och svårt att få tag i 70 serie kaross/plåt delar i Europa. Men det är relativt enkla vinklar i plåten dvs en bra lokal plåtverkstad kan säkert hjälpa dig en bra bit på vägen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts