Marc70 Posted November 26, 2020 Report Share Posted November 26, 2020 Kanske helt fel forum för det jag tänker skriva, men jag provar. Jag tänkte skicka ut en allmän fråga till alla här inne om det är någon som sitter på en LC för mycket. Det kanske är en omöjlighet men man vet aldrig🙂. Jag är i stort behov av en riktig bil och var nyligen nära att hamna i Land Rover träsket. Så min önskan är att ni ser över där hemma och hör av er till mig om ni mot förmodan har en LC 70 serie för hemma. Tack på förhand! Marc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
priffe Posted November 27, 2020 Report Share Posted November 27, 2020 Kommer att sälja en BJ73 och en HZJ75 framöver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc70 Posted November 27, 2020 Author Report Share Posted November 27, 2020 Du får gärna höra av dig till mig, vi kan börja med mail. Akesson4@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts