DanielWaxin88 Postad 10 september, 2020 Rapport Share Postad 10 september, 2020 Hejsan allihopa, alldeles ny här🙂 Jag skulle vilja få tag på ett diagram eller ett elschema till min bil, en HJ60 - 86. Jag har problem med strålkastare, tuta samt kupefläkt. Har sett över lite säkringar och börjat grotta men jag skulle gärna vilja ha ett diagram även för framtida bruk. Tack på förhand Med vänlig hälsning Daniel 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 10 september, 2020 Rapport Share Postad 10 september, 2020 Fin LC du har 👍 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gregerr Postad 17 september, 2020 Rapport Share Postad 17 september, 2020 Stilig bil! Är det 4Runner fälgar? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecki Postad 18 september, 2020 Rapport Share Postad 18 september, 2020 Hej Daniel. Om du inte har hittat något elchema skall du kunna hitta det här https://www.tapatalk.com/groups/hj60/hj60-model-parts-finder-maintenance-service-pdf-10-t29.html / Mecki 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DanielWaxin88 Postad 11 oktober, 2020 Författare Rapport Share Postad 11 oktober, 2020 På 2020-09-17 på 22:24, Gregerr säger: Stilig bil! Är det 4Runner fälgar? Tack så mycket, ja det kan nog stämma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan_P Postad 19 juni, 2021 Rapport Share Postad 19 juni, 2021 Hej Daniel Snygg bil du har, jag har en likadan fast röd med svart tak. Fick du ordning på strålkastarna och vad var problemet, jag har också lite meck med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan_P Postad 27 september, 2021 Rapport Share Postad 27 september, 2021 På 2020-09-10 på 17:58, MFI9 säger: Fin LC du har 👍 Angående tutan så är där en fjäderbelastad pigg som glider mot en mässings ring på ratten. Är den nersliten så blir det ingen kontakt. Titta in i springan precis bakom ratten samtidigt som du vrider på ratten så ser du den, det ska vara ett huvud på den men är den nersliten så kan piggen vara helt rak. Kan ju börja där. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan_P Postad 27 september, 2021 Rapport Share Postad 27 september, 2021 Min var nersliten och jag löste med att höja mässing/kopparsringen med brickor under. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster