Hans Z Jörgen Posted March 2, 2020 Report Share Posted March 2, 2020 Jag har enligt rubriken ”barndoors” i ganska hyfsat skick. Om intresse finnes låt mig veta det helst via telefonen. 070-5322000. Har inte en bestämd uppfattning om pris i nuläget. Redigeras in i annonsen när det klarnat. Beläget i NO Skåne. Bilder skickas på begäran. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Z Jörgen Posted March 6, 2020 Author Report Share Posted March 6, 2020 (edited) På 2020-03-02 på 17:46, Hans Z Jörgen säger: Jag har enligt rubriken ”barndoors” i ganska hyfsat skick. 85 resp 95% rostfria. Glasrutor med gummilister finns, övre gångjärn finns, högerdörrens låsmekanism finns Om intresse finnes låt mig veta det helst via telefonen. Har efter studier bl. annat på ”Cruisercorps .com ” läst ut att dessa kan kosta 20k + frakt. Mitt pris blir då 12k. Rimligt? Beläget i NO Skåne. Korrekt telefonnummer är +46 70 5321000. Bilder skickas på begäran. Edited March 6, 2020 by Hans Z Jörgen Kompletterande info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts