Tufve Posted February 28, 2020 Report Share Posted February 28, 2020 Hej på er! Någon som vet ett godkänt drag till en 60 serie? Gärna sänkt eller fällbart. Bultmått Bredd 85mm Höjd 45mm. Har ett NATO drag idag vilket inte gillas av div instanser. Elektronik till detta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufve Posted January 19, 2021 Author Report Share Posted January 19, 2021 Lite info om min lösning på drag. Besiktning blev godkänd med klassad kula och 24v-12v konverterare som jag kopplade till bakre höger ljus. Draget är från AFSA Sweden AB 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted January 29, 2021 Report Share Posted January 29, 2021 On 1/19/2021 at 12:54 PM, Tufve said: Lite info om min lösning på drag. Besiktning blev godkänd med klassad kula och 24v-12v konverterare som jag kopplade till bakre höger ljus. Draget är från AFSA Sweden AB Se bara till att aldrig någonsin använda ett sådant drag på bilden för recovery. När jag fortfarande var ung och dum (oerfaren) fick jag ett sådant flygande precis över framrutan när jag försökte dra loss en kompis. Slutade med en rejäl buckla i taket. Hade det kommit 10 cm lägre hade jag fått det i ansiktet… 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts