Felix Posted January 26, 2020 Report Share Posted January 26, 2020 Hej! söker en ram, behöver för mått och fästena till bladfjädrar osv. Så sitter någon på en papperslös ram som kanske är lite rostig är jag intresserad. alternatovt en fräsch 45ram komplett en grill till 40serie. Det mesta runt fronten och grillen är av intresse flak till 40-70 serie u-bultar framskärmar och sidoplåtarna ovanför skärmarna. Till båda sidor. Fälgar/hjul 6x139,7 4st fälgar inte bråttom alls. Finns mekanisk winch att byta mot/ till salu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrille Posted February 6, 2020 Report Share Posted February 6, 2020 Hej, jag sitter på en uppsättning klämringsfälgar som ska vara original 40-serie vad jag förstår. Finns i Östersund så tyvärr en bit bort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted February 6, 2020 Report Share Posted February 6, 2020 Kolla med Marcus i Uppsala han säljer ju både en 42 och extra ram, balja osv Jag har ekonomi plåt till fronten dvs den nedre delen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Felix Posted February 6, 2020 Author Report Share Posted February 6, 2020 5 timmar sedan, Jah säger: Kolla med Marcus i Uppsala han säljer ju både en 42 och extra ram, balja osv Jag har ekonomi plåt till fronten dvs den nedre delen. tack, hur får man tag i Marcus?:) fan guld med dessa mått, stort tack för det!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts