frewal Posted September 16, 2019 Report Share Posted September 16, 2019 Hej! Jag behöver ta bort grillen för att kunna montera en vindavvisare. Grillen sitter fast i huven med bultar. Man ser bara muttern och inte hur det ser ut på andra sidan. Bultarna är rostiga och den första jag försökte lossa gick av. Någon som vet hur själva bulten ser ut på insidan? Eller hur man ska gå till väga? Rädd för att jag drar av alla bultar och inte får ihop det sen. F Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
priffe Posted September 16, 2019 Report Share Posted September 16, 2019 Di där M6orna brukar gå av Inget kul sen men vad göra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frewal Posted September 16, 2019 Author Report Share Posted September 16, 2019 Det är ju det som är frågan. Vad man ska ersätta med för skruv? Är det genomgående bult eller sitter bulten fast i grillen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts