Tufve Postad 14 februari, 2020 Författare Rapport Share Postad 14 februari, 2020 Hej! Har nu hittat och köpt en HJ61 med AC och kabel diff. Mycket orginal men behöver fixas lite här och var. Behöver byta lite packningar och efter komptest ev byta lite annat. Fungerar fint mekaniskt annars. Någon som vet en bra mek i helsingborg med omnejd? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilles Postad 14 februari, 2020 Rapport Share Postad 14 februari, 2020 1 timme sedan, Tufve säger: Hej! Har nu hittat och köpt en HJ61 med AC och kabel diff. Mycket orginal men behöver fixas lite här och var. Behöver byta lite packningar och efter komptest ev byta lite annat. Fungerar fint mekaniskt annars. Någon som vet en bra mek i helsingborg med omnejd? Får vi inte se några bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tufve Postad 14 februari, 2020 Författare Rapport Share Postad 14 februari, 2020 Absolut. Men är i Thailand på semester nu. Återkommer👍 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tufve Postad 31 mars, 2020 Författare Rapport Share Postad 31 mars, 2020 På 2020-02-14 på 13:20, Krilles säger: Får vi inte se några bilder? Här kommer lite bilder👍🏻 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soll Postad 1 april, 2020 Rapport Share Postad 1 april, 2020 Vilken fin! Givet reg numret gissar jag att du hittade den utomlands? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tufve Postad 1 april, 2020 Författare Rapport Share Postad 1 april, 2020 37 minuter sedan, soll säger: Vilken fin! Givet reg numret gissar jag att du hittade den utomlands? Tack! Den är helt klart godkänd. Inget rost men en hel del torra spruckna bussningar och lister. Har troligtvis stått en hel del i värmen. Ursprunget är Tenerife, sedan Sevilla och slutligen Marbella. Lite kärlek så blir det bra. Motor, turbo, växellåda, diffar och transfer funkar fint. De manuella diffarna fick jag testa lite igår. Grym bil för terräng! Nu skall jag försöka få fram lite orginal på den. Kromad stötfångare fram/bak. Kanske lyfta något och bredda hjulen och stegra upp med 33". Idag byter jag framvagnens bussningar👍🏻 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krilles Postad 1 april, 2020 Rapport Share Postad 1 april, 2020 Fantastisk fin, den skall du vara nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soll Postad 1 april, 2020 Rapport Share Postad 1 april, 2020 Härligt! Kommer bli toppen med lite mer originalstuk. Hur långt har den gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tufve Postad 1 april, 2020 Författare Rapport Share Postad 1 april, 2020 38 minuter sedan, Krilles säger: Fantastisk fin, den skall du vara nöjd med. Tack igen! Nu skall den bara njutas av😁 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tufve Postad 1 april, 2020 Författare Rapport Share Postad 1 april, 2020 3 minuter sedan, soll säger: Härligt! Kommer bli toppen med lite mer originalstuk. Hur långt har den gått? 150000km enligt mätare och ITV i Spanien. Har dock inte jagat fram tidigare ägare eftersom den känns ok och den är i bra skick. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soll Postad 1 april, 2020 Rapport Share Postad 1 april, 2020 Wow!😍 Den ser ju ny ut under! Se till att annonsera här först när du tröttnar!😉 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valdas-76 Postad 1 april, 2020 Rapport Share Postad 1 april, 2020 Ja, det var Skicket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster