valdas-76 Posted August 19, 2019 Report Share Posted August 19, 2019 Skratta inte... Detta är ett Toyota forum trots allt. Höll på att städa bland alla delar och grejer och så hittade jag denna fina ljusblåa lådan, både kulören och emblem är rätt Detta är en stickmaskin från 60-eller 70-talet, jag kan inget om dessa men det finns många fina mekanismer i lådan Rolig pryl helt enkelt. Anpassad mest för kvinnor men duger för män också... Pris? Några hundralappar kanske är den värd. Är ni intresserade så hör gärna av sig 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mecki Posted August 19, 2019 Report Share Posted August 19, 2019 Dom som kan sin Toyoda historia vet att det var så här det började ? Tyvärr är lagringsutrymmet strikt begränsat för tillfället så jag får tyvärr stå över detta unika erbjudandet denna gång ? / Mecki 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts