Eric Ericson Posted April 19, 2019 Report Share Posted April 19, 2019 Någon som har plockat ur sina framstolar? Stött på problem med de yttre/bakre skruvarna, de andra är gängade men dessa verkar ha en mutter undertill (som jag inte ser pga en balk). Några tips eller idéer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Ericson Posted April 20, 2019 Author Report Share Posted April 20, 2019 (edited) Verkar vara genomgående och kombinerat med bussning mellan ramen och karossen. Edited April 20, 2019 by Eric Ericson 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SID112233 Posted April 21, 2019 Report Share Posted April 21, 2019 På min tidigare var det en svetsad mutter till bakre yttre förarstol. Jobbig att komma åt när den hade släppt. Men jag kunde ersätta den med en vanlig mutter och bricka och med lite trix hålla emot när jag skruva åt. Men va en -90års modell, kanske har ändrat sig på senare?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts