Eric Ericson Posted March 19, 2019 Report Share Posted March 19, 2019 Hej, Är det någon som vet de exakta specifikationerna på batterierna? Ah m.m.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paanvst Posted March 22, 2019 Report Share Posted March 22, 2019 Hittar inget i reparationsmanualerna eller Haynes. Tittade på reservdelsnumren och det ser ut att vara 60/65 Ah som standard med några rejälare på 80 Ah som alternativ. Sitter två 54 Ah Biltemabattetier i min. Fungerar finfint... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Ericson Posted March 22, 2019 Author Report Share Posted March 22, 2019 Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted March 22, 2019 Report Share Posted March 22, 2019 vet inte vad det var från början, men vill minnas att jag hade 2st Tudor 75Ah i min 80:a 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts