Halvvägs Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 Hej, alla på forumet. Har länge haft en dröm om att förse min Kzj73 med soft top. Har länge letat och inte hittat något. Vet att det fanns någon i Tyskland som tillverkar cabbar som hade själva tygtaket men inte bågarna. Är det någon som vet vart man skall leta eller kan man ha en sådan tur att någon här sitter på en och vill sälja. Skulle också vara intresserad av att kopiera om någon har och inte vill sälja. mvh, Kristian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted February 10, 2019 Report Share Posted February 10, 2019 Då jag kollade efter soft top till en hzj73 för några år sedan var det https://www.wiegman4x4.com kunde leverera. Kolla med dem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvvägs Posted February 11, 2019 Author Report Share Posted February 11, 2019 Tack, jag skall kolla med dem om det finns och vad det kostar. Mvh, Kristian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halvvägs Posted February 11, 2019 Author Report Share Posted February 11, 2019 Hej, igen. Jag kontaktade dem och det fanns på lager, till det facila priset av 3.500euro + moms! jag får nog drömma vidare eller försöka köpa ett begagnat eller låna och kopiera ett. Tackar dock ödmjukast för tipset ? mvh, Kristian 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jele Posted February 12, 2019 Report Share Posted February 12, 2019 Hej, Det såldes faktiskt en 73a med soft top på blocket i höstas. Jag hörde sv mig till säljaren och frågade om han inte kunde tänka sig att sälja soft-topen separat, då få köpare kanske är intresserade av mycket med att faktiskt montera av frp-toppen och byta. Tyvärr så var han inte intresserad av att sälja separat och sen hörde jag inget mer efter det. Jag vill väl inte säga mycket mer än att de borde finnas minst en i Sverige i alla fall. Så hoppas att den används eller hittar hit! Jesper 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jah Posted February 13, 2019 Report Share Posted February 13, 2019 Något dyrt kanske... men tror inte du kommer hitta en ny mycket billigare kolla även med Amayama oxå, men då behöver du alla part no. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts