Hans Z Jörgen Posted November 29, 2018 Report Share Posted November 29, 2018 Ej helt färdigtänkt men just nu lutar det åt att jag säljer min Troopy… Ägt den i snart fem år och hade det inte varit för inköpet av en HZJ73 denna sommar… 73an passar mina behov bättre och därför borde jag sälja… ARB bullbar, Warnvinch m syntetlina, Vision x + Ledbar i fronten, Safarisnorkel, Kaymar dragbalk/kofångare bak, korgräcke ( som eventuellt ska behållas) med integrerad stege och tre ”terräng”ledbars framåt och två bakåt. Baksäte för tre passagerare. Säljes på 285/75-16 MT Jag är inte så frekvent besökare på forumet så eventuella spekulanter ombedes ta kontakt per telefon, 0479-13999, 0705321000. Bilder o övrig info efter telefonkontakt. Med vänlig hälsning, Hansa 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Z Jörgen Posted December 16, 2019 Author Report Share Posted December 16, 2019 Såld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts