MFI9 Posted September 27, 2018 Report Share Posted September 27, 2018 Säljer 8 st fälgar där 4 st har rullat ca 1200mil, plastidippade svart. 1 st har suttit som reserv med däck och är okörd samt 3 st nya i kartong. Inga hack eller märken. Jag ville ha 5 st lika och firman som jag köpte från ville inte splitta ett sett, därför 8 st men bar 5 st som haft däck. Data enligt bild. Säljes för 4000:- (alla 8 ?) plus frakt men jag ser helst att köparen hämtar. Swish eller kontant. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted October 1, 2018 Author Report Share Posted October 1, 2018 Självklart kan du gå ihop med en kompis, och så köper ni 4 st var. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted November 3, 2018 Author Report Share Posted November 3, 2018 Ni kan oxo gå ihop 4 stycken om ni bara behöver 2 fälgar var ? Mao, fälgarna finns fortfarande kvar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted December 23, 2018 Author Report Share Posted December 23, 2018 Dax för en hjulklapp?? Har du 8 polare som redan har allt?? Slå till och köp varsin fälg till dom, en klapp som ingen glömmer i första taget. God Jul!! /M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted November 28, 2019 Author Report Share Posted November 28, 2019 Nu är det tid för hjulklapp igen, slå till och kör stilfullt hela året med likadana fälgar till både sommar och vinterdäck. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klövsjö Posted September 15, 2020 Report Share Posted September 15, 2020 Snart hjul igen, finns de kvar? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted September 16, 2020 Author Report Share Posted September 16, 2020 11 timmar sedan, Klövsjö säger: Snart hjul igen, finns de kvar? Ja, de finns kvar och nu får det väl bli via bandsågen, hjulklappar till 16 polare som redan har allt 😀 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klövsjö Posted September 18, 2020 Report Share Posted September 18, 2020 😁, har nyligen skaffat en LC 100 som jag behöver fälgar till. Undrar dock lite om ET/ off set 0, har förstått att org fälgar har 60. Hur funkade fälgarna när du hade dem monterade och vad hade du för däck? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted September 18, 2020 Author Report Share Posted September 18, 2020 4 timmar sedan, Klövsjö säger: 😁, har nyligen skaffat en LC 100 som jag behöver fälgar till. Undrar dock lite om ET/ off set 0, har förstått att org fälgar har 60. Hur funkade fälgarna när du hade dem monterade och vad hade du för däck? Jag kör 285/70-17. Behöver du nya bromsskivor fram så har jag liggande till LC100. Slotted and drilled. Fick fel levererade. Vi kan ta resten i PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts