Krille87 Posted May 28, 2018 Report Share Posted May 28, 2018 Då jag är i behov av en riktig tungdragare går tankarna i att byta min rätt nyligen införskaffade LC120 mot en LC100. Frågan är bara vad man rimligen kan sälja den för? Data: *Tysklanimport av mig själv från en tidigare ägare. (Äldre pensionär). *Fullservad hos Toyota. Alla papper på allt som är gjort finns * Årsmodell 2003 d4d med TTE-box *11000 mil i dagsläget *Läderklädsel, drag, motorvärmare, sätesvärme fram, gps, mm. *rostskyddsbehandlat underrede 2017 *Rostfri *Små lackskador men väldigt lite med tanke på ålder. *Nya 265/75/17 BF goodrich AT Ko2 på sommarfälgar *Sailun dubbdäck LT gått en vinter på nya alufälgar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krille87 Posted May 29, 2018 Author Report Share Posted May 29, 2018 Någon som kan ha en idé om vad man kan tänkas få för den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted May 29, 2018 Report Share Posted May 29, 2018 Kan tyvärr inget om prisbilden på 120 serien, men har du jämfört lite hur det ser ut på blocket? De som legat ute länge är väl troligen lite dyra då. Skapa en bevakning och följ blocket ett tag, då ser man även dem som blivit sålda. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts