Tub Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 (edited) Hej, Sedan två veckor åter med en HDJ100 -05 . Förra gången en 100 bensin -99. Körde en 120:a ett par år och sedan en röra av olika märken och modeller - en Volvo följt av Tahoe, BMW och Peugeot. Nu är ordningen återställd. Så glad och tacksam. Är inte så värst händig men lär mig efter hand. Nu till frågan - har ni några enkla (nåja) tips på modifieringar/utrustning/life hacks som gör att den blir mer praktisk/mysigare/smartare/roligare? Mvh Tub Edited April 24, 2018 by Tub 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted April 24, 2018 Report Share Posted April 24, 2018 Hej! Skönt när ordningen är återställd Jag gillar mina vindavvisare http://toyota4x4.se/topic/5501-klydds-garage/?do=findComment&comment=39701 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tub Posted April 24, 2018 Author Report Share Posted April 24, 2018 Tack ? Precis sådant jag är ute efter ???? Tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts