Tub Postad 24 april, 2018 Rapport Share Postad 24 april, 2018 (redigerade) Hej, Sedan två veckor åter med en HDJ100 -05 . Förra gången en 100 bensin -99. Körde en 120:a ett par år och sedan en röra av olika märken och modeller - en Volvo följt av Tahoe, BMW och Peugeot. Nu är ordningen återställd. Så glad och tacksam. Är inte så värst händig men lär mig efter hand. Nu till frågan - har ni några enkla (nåja) tips på modifieringar/utrustning/life hacks som gör att den blir mer praktisk/mysigare/smartare/roligare? Mvh Tub Redigerad 24 april, 2018 av Tub 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klydd Postad 24 april, 2018 Rapport Share Postad 24 april, 2018 Hej! Skönt när ordningen är återställd Jag gillar mina vindavvisare http://toyota4x4.se/topic/5501-klydds-garage/?do=findComment&comment=39701 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tub Postad 24 april, 2018 Författare Rapport Share Postad 24 april, 2018 Tack ? Precis sådant jag är ute efter ???? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster