MrWIB Posted April 8, 2018 Report Share Posted April 8, 2018 (edited) Köpte fel luftfilter så har nu ett Mann filter C 22 212 över, skall passa följande bilar Det är givetvis helt oanvänt och nytt i låda. Gav ca 360sek Ge ett bud ... Edited April 8, 2018 by MrWIB La till en bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrWIB Posted April 27, 2018 Author Report Share Posted April 27, 2018 Någon? Känns ju onödigt att slänga ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jele Posted April 27, 2018 Report Share Posted April 27, 2018 Hej, den passar min kzj73 men jag hörde inte av mig pga att det måste skickas i så fall, så jag tänkte att fraktkostnaden skulle äta upp nyttan? Kan du kolla vad det kostar att skicka så kan jag väl vara intresserad ändå, men jag förstår om du inte tycker det är värt mödan. Tråkigt att slänga dock! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts