MrWIB Postad 8 april, 2018 Rapport Share Postad 8 april, 2018 (redigerade) Köpte fel luftfilter så har nu ett Mann filter C 22 212 över, skall passa följande bilar Det är givetvis helt oanvänt och nytt i låda. Gav ca 360sek Ge ett bud ... Redigerad 8 april, 2018 av MrWIB La till en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrWIB Postad 27 april, 2018 Författare Rapport Share Postad 27 april, 2018 Någon? Känns ju onödigt att slänga ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jele Postad 27 april, 2018 Rapport Share Postad 27 april, 2018 Hej, den passar min kzj73 men jag hörde inte av mig pga att det måste skickas i så fall, så jag tänkte att fraktkostnaden skulle äta upp nyttan? Kan du kolla vad det kostar att skicka så kan jag väl vara intresserad ändå, men jag förstår om du inte tycker det är värt mödan. Tråkigt att slänga dock! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster