trooper Posted November 24, 2017 Report Share Posted November 24, 2017 Nån mer Toyotaägare som skall besöka denna träff ?. Dålig uppslutning med Toyotor på årets träffar i västsverige tycker jag . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted November 25, 2017 Author Report Share Posted November 25, 2017 1 Toyota på denna trevliga träff iaf . http://www.4x4sweden.se/forum/viewtopic.php?f=8&t=62003 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klydd Posted November 30, 2017 Report Share Posted November 30, 2017 Nån mer Toyotaägare som skall besöka denna träff ?. Dålig uppslutning med Toyotor på årets träffar i västsverige tycker jag . Trooper, du måste ha bättre framförhållning i att informera om träffarna, så kanske det blir fler bilar Ser ut som ni hade en bra dag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trooper Posted December 1, 2017 Author Report Share Posted December 1, 2017 Trooper, du måste ha bättre framförhållning i att informera om träffarna, så kanske det blir fler bilar Ser ut som ni hade en bra dag! Framförhållning vad är det ? I morgon (2/12) är det Decemberköret i Borås. Bara att släppa handbromsen och rulla dit. Men jag hoppar nog över morgondagens träff. Tvättat och pallat upp bilen för div rep/mod innan annandagsträffen. Nästa Uddevallaträff är den 27/1-18,missa inte den. Tänkte jag skulle flytta bak bakaxeln ca 5cm,och montera skivbromsar bak innan nästa körning. Nu är bakdäcken ganska nära främre hjulhuskant,men långt från bakre,blir ju så med höjningsfjädrar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts