Hunnjakt Postad 7 november, 2017 Rapport Share Postad 7 november, 2017 Hej igen, sprängde min ”charcoal canister” idag, kan jag köra bilen? Toyota Sverige ska ha 8300kr för en ny.. vart hittar jag en begagnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 7 november, 2017 Rapport Share Postad 7 november, 2017 Kolkanistern är en burk med aktivt kol som bla tar hand om avdunstning från tanken. Kolla om inte någon mer modell av Toyota har samma och leta beg på bildelsbasen.se eller från annan biltillverkare med samma antal anslutningar. Sitter med nallen så jag har lite svårt att hjälpa dig söka. Mvh Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hunnjakt Postad 7 november, 2017 Författare Rapport Share Postad 7 november, 2017 Tack för svar Martin! fick tag på en begagnad för 359kr ink frakt.. lite skillnad mot en ny! Skulle blåsa rent den som mekanikern sa, pga motor har börjat ticka och jag vet inte vad som är fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster