Inno Posted October 28, 2017 Report Share Posted October 28, 2017 Hej! Någon som har en sån liggandes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted October 29, 2017 Report Share Posted October 29, 2017 Hej Inno, Om det är samma som till HZJ78 så har jag, minns dock inte skicket. Måste kolla. Blir tidigast till helgen. Mvh Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inno Posted October 30, 2017 Author Report Share Posted October 30, 2017 Tack! Det verkar vara samma. Du får gärna ringa eller sms'a bild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inno Posted November 5, 2017 Author Report Share Posted November 5, 2017 Hej Inno, Om det är samma som till HZJ78 så har jag, minns dock inte skicket. Måste kolla. Blir tidigast till helgen. Mvh Martin Any Luck? : ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted November 5, 2017 Report Share Posted November 5, 2017 Ja och nej, jag har varit i hangaren men glömde såklart bort att kolla, sorry. Ska dock ut i veckan så jag får helt enkelt skärpa mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inno Posted November 6, 2017 Author Report Share Posted November 6, 2017 Ja och nej, jag har varit i hangaren men glömde såklart bort att kolla, sorry. Ska dock ut i veckan så jag får helt enkelt skärpa mig. Is cool! Jag har tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inno Posted November 18, 2017 Author Report Share Posted November 18, 2017 Hur går det Martin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MFI9 Posted November 19, 2017 Report Share Posted November 19, 2017 Hej, Sorry för sent svar, deras jag har är enligt bild, vill du ha så får du ta båda. Mvh Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inno Posted November 19, 2017 Author Report Share Posted November 19, 2017 Du har pm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts