Inno Postad 28 oktober, 2017 Rapport Share Postad 28 oktober, 2017 Hej! Någon som har en sån liggandes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 29 oktober, 2017 Rapport Share Postad 29 oktober, 2017 Hej Inno, Om det är samma som till HZJ78 så har jag, minns dock inte skicket. Måste kolla. Blir tidigast till helgen. Mvh Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inno Postad 30 oktober, 2017 Författare Rapport Share Postad 30 oktober, 2017 Tack! Det verkar vara samma. Du får gärna ringa eller sms'a bild Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inno Postad 5 november, 2017 Författare Rapport Share Postad 5 november, 2017 Hej Inno, Om det är samma som till HZJ78 så har jag, minns dock inte skicket. Måste kolla. Blir tidigast till helgen. Mvh Martin Any Luck? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 5 november, 2017 Rapport Share Postad 5 november, 2017 Ja och nej, jag har varit i hangaren men glömde såklart bort att kolla, sorry. Ska dock ut i veckan så jag får helt enkelt skärpa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inno Postad 6 november, 2017 Författare Rapport Share Postad 6 november, 2017 Ja och nej, jag har varit i hangaren men glömde såklart bort att kolla, sorry. Ska dock ut i veckan så jag får helt enkelt skärpa mig. Is cool! Jag har tid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inno Postad 18 november, 2017 Författare Rapport Share Postad 18 november, 2017 Hur går det Martin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MFI9 Postad 19 november, 2017 Rapport Share Postad 19 november, 2017 Hej, Sorry för sent svar, deras jag har är enligt bild, vill du ha så får du ta båda. Mvh Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Inno Postad 19 november, 2017 Författare Rapport Share Postad 19 november, 2017 Du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster