Driver Posted June 30, 2017 Report Share Posted June 30, 2017 Behöver tips var jag hitta en billigare elantenn än vad Toyota erbjuder. Deras pris är ca 4500 kr plus moms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silverstål Posted June 30, 2017 Report Share Posted June 30, 2017 Du kan byta själva sprötet. Det finns på ebay för en rimlig peng. (ca $50?) Annars finns alternativet att byta ut elantennen mot en fast antenn. Information om detta finns på ih8mud. Tror att man använde en antenn från en tacomamodell Själv tycker jag att radiomottagningen är urusel samt att utbudet av lyssningsvärd radio är minst sagt kasst (men det beror kanske pa vilken plats man befinner sig), sa jag skulle inte knappt märka av om radion slutade funka helt och hållet, men det är bara min alldeles egna reflektion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jes Posted July 1, 2017 Report Share Posted July 1, 2017 (edited) Testa Jøkers autoophug i Danmark, normalt halv pris, jämfört med Toyota Sverige. Mvh Jes Edited July 1, 2017 by Jes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heavydane Posted November 4, 2017 Report Share Posted November 4, 2017 Min el antenn ville ikke køre op, det var relæet det var ødelagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts