Jump to content

Funderingar LC150


Trout

Recommended Posts

Jag vet inte hur det är på 150 ännu (har bara kört 1000mil än) men på den 90an som jag har D4D 163hk som jag har har kört 34000mil i min ägo.

Har jag aldrig rört var sig pump spridare eller turbo. Så på 150 är det nog ingen större risk för reparationer med 10000 mil på mätaren.

Men vist allt kan hända viktigt att tanka bra bränsle byta filter o.s.v.

Jag förväntar mej att 150an skall vara minst lika bra som 90an har varit.

Link to comment
Share on other sites

Jag vet inte hur det är på 150 ännu (har bara kört 1000mil än) men på den 90an som jag har D4D 163hk som jag har har kört 34000mil i min ägo.

Har jag aldrig rört var sig pump spridare eller turbo. Så på 150 är det nog ingen större risk för reparationer med 10000 mil på mätaren.

Men vist allt kan hända viktigt att tanka bra bränsle byta filter o.s.v.

Jag förväntar mej att 150an skall vara minst lika bra som 90an har varit.

 

Tack för svar, finns ju väldigt få LC i Sverige så är på forum i främst Australien jag har försökt läsa på.

Man blir lite skrämd när man läser om dom som fått totalras före 10000 mil pga spridare, iofs så använder dom nog bilen

på ett helt annat sätt än vi i Sverige gör.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.